Uradite jednostavan test i provjerite kakve su vaše komunikacione vještine
Komuniciramo na razne načine, razgovaramo licem u lice,
telefoniramo, šaljemo SMS poruke, skajpamo, četamo, razmjenjujemo mejlove... U ovom kontekstu, treba imati na umu da je, i u poslovnom svijetu, veoma važna kvalitetna komunikacija s poslovnim
partnerima, predstavnicima raznih institucija, dobavljačima, klijentima...
Komunikacija je proces koji uključuje najmanje dvije osobe -
pošiljaoca i primaoca poruke. Da bi komunikacija bila uspješna primalac mora
shvatiti poruku na način na koji je to bila namjera pošiljaoca.
Sve ovo izgleda prilično jednostavno. Mada u praksi to baš i
nije tako. Vjerovatno ste i sami bili u situaciji kada vaša poruka nije bila
shvaćena na pravi način. Nerazumijevanje i zbunjenost se često pojavljuju u
komunikaciji, a ponekad mogu izazvati velike probleme.
Ako želite biti izvrstan komunikator, morate biti efikasni
na svim tačkama u procesu komunikacije. Osim toga, morate biti i veoma
fleksibilni pri korištenju različitih kanala komunikacije.
Kada je vaša komunikacija dobra i postaje sve bolja i vaša
karijera je u usponu. U poslovnom svijetu je previše dokaza da loši komunikatori
teško napreduju, a da oni koji u tome uspiju karijeru razvijaju samo do određene
tačke.
Dobra vijest je da se, kao i bilo koja druga vještina, i komunikacija
uči. Kako biste znali gdje se sada nalazite na skali „izvrstan- dobar- loš
komunikator“ uradite mali test. Uz rezultate testa dobićete i precizne
preporuke kako i na koji način možete poboljšati svoju komunikaciju.
Nema komentara:
Objavi komentar