Prema jednom istraživanju IBM-a,
mogućnost za napredovanje u karijeri uglavnom zavisi od tri faktora:
10% kvalitet rada,
30 % opšti utisak i
60 % imidž.
Iz ovoga se može zaključiti da se
uspjeh u struci zasniva na dobrom samoprezentovanju. Čak i ako ne
želimo vjerovati ovoj studiji, ne može se poreći da postojeće
kvalitete prvo mora percipirati okolina. Da bi se to dogodilo, sve
više ljudi traži podršku PR profesionalaca.
Personality PR opisuje komunikaciju
koja je vezana za konkretne osobe, odnosno njihove izjave i njihovo
ponašanje. Ova vrsta odnosa s javnošću postaje sve važnija
posljednjih godina. Posebno u politici i šou biznisu, rad u odnosima
s javnošću usmjeren je na popularnost osobe. U svesrdnoj, medijskoj
pažnji, slavne ličnosti se obraćaju stručnjacima za lični PR
koji savjetuju o nadolazećim intervjuima ili medijskim nastupima.
Snaga spoljašnjeg utiska je presudna. Izbor prave garderobe,
polirane retorike ili svjesno primjenjenih gestova i izraza lica
odlučujući su faktori u borbi za publiku. Kompanija i proizvod su
ljudi koji ih predstavljaju! Dakle, sve PR mjere su izgrađene oko
glavnog lika.
Nema komentara:
Objavi komentar