26. 11. 2013.

Koliko ste dobri u komunikaciji?

Uradite jednostavan test i provjerite kakve su vaše komunikacione vještine

Komuniciramo na razne načine, razgovaramo licem u lice, telefoniramo, šaljemo SMS poruke, skajpamo, četamo, razmjenjujemo mejlove... U ovom kontekstu, treba imati na umu da je, i u poslovnom svijetu, veoma važna kvalitetna komunikacija s poslovnim partnerima, predstavnicima raznih institucija, dobavljačima, klijentima...

Komunikacija je proces koji uključuje najmanje dvije osobe - pošiljaoca i primaoca poruke. Da bi komunikacija bila uspješna primalac mora shvatiti poruku na način na koji je to bila namjera pošiljaoca.

Sve ovo izgleda prilično jednostavno. Mada u praksi to baš i nije tako. Vjerovatno ste i sami bili u situaciji kada vaša poruka nije bila shvaćena na pravi način. Nerazumijevanje i zbunjenost se često pojavljuju u komunikaciji, a ponekad mogu izazvati velike probleme.

Ako želite biti izvrstan komunikator, morate biti efikasni na svim tačkama u procesu komunikacije. Osim toga, morate biti i veoma fleksibilni pri korištenju različitih kanala komunikacije.

Kada je vaša komunikacija dobra i postaje sve bolja i vaša karijera je u usponu. U poslovnom svijetu je previše dokaza da loši komunikatori teško napreduju, a da oni koji u tome uspiju karijeru razvijaju samo do određene tačke.

Dobra vijest je da se, kao i bilo koja druga vještina, i komunikacija uči. Kako biste znali gdje se sada nalazite na skali „izvrstan- dobar- loš komunikator“ uradite mali test. Uz rezultate testa dobićete i precizne preporuke kako i na koji način možete poboljšati svoju komunikaciju.


Nema komentara:

Objavi komentar