Na preporuku prijatelja čitam
knjigu „Životne strategije“ Filipa Mekgroa (popularnog dr Fila, čestog gosta
šoua Opre Vinfri). Pretpostavljate da se radi o još jednoj knjizi popularne
psihologije u kojoj autor kroz niz praktičnih savjeta nudi pomoć pri rješavanju
problema s kojima se svi mi u životu suočavamo. Mekgro ne nudi gotova rješenja,
nego smjernice, odnosno 10 životnih zakona koji će vam pomoći da pobijedite u
životnim bitkama.
Nemam namjeru da se ovdje
bavim sadržajem ove knjige, nego samo Mekgroovim poimanjem ljudskih motiva u
komunikaciji. Čak je i naučno dokazano da se uspjeh u poslu, i uopšte u životu,
sastoji od 10% tehničke vještine i 90% vještine u ophođenju s ljudima. Kako
biste poboljšali svoju komunikaciju i ljude pridobili za saradnju neophodno je
poznavanje ljudske prirode. U knjizi „Životne strategije“ Mekgro je definisao
čak 10 najznačajnijih zajedničkih karakteristika ljudi, što će vam sasvim
sigurno pomoći u tome da prepoznate i razumijete motive ljudi sa kojima
komunicirate. Upotrijebite ovo znanje, koristiće vam!
Evo šta ljude motiviše:
Evo šta ljude motiviše:
- strah, koji je kod ljudi najjači kad se plaše da će biti odbijeni;
- najveća potreba koju ljudi osjećaju jeste potreba da budu prihvaćeni;
- da biste se uspješno snalazili s ljudima, morate to činiti na način koji štiti ili povećava njihovo samopoštovanje;
- nema ni jedne situacije u kojoj se svi- ali baš svi- makar načas ne zapitamo: „šta ja imam od ovoga“;
- svi- ali baš svi- najviše volimo da pričamo o stvarima za koje smo lično zainteresovani;
- ljudi čuju i pamte samo ono što razumiju;
- ljudi najveću naklonost i povjerenje osjećaju prema onima koji su im naklonjeni;
- ljudi često čine nešto iz naočigled nejasnih razloga;
- čak i ljudi puni dobrih osobina umiju da budu sitnčavi i uskogrudi;
- svi- ali baš svi- nose maske u društvu. Morate da pogledate iza maske da biste vidjeli pravo lice neke osobe.
*Ako vas zanimaju „Životne strategije“ Filipa Mekgroa, potražite knjigu u knjižarama (nije dostupna za besplatno skidanje sa interneta, barem je ja nisam uspjela pronaći). Izdavač je „Moć knjige“, Beograd.
Nema komentara:
Objavi komentar